fredag 14. august 2009

Guess who's back, back again. Reidun's back, tell your friends.

Fryktelig lenge siden jeg har skrevet blogg nå. Shame on me. Sommerferien har passert, og jeg er nesten helt alene her i Kristiansund. Har for det meste jobba, hengt med hege, preben og evelyn. Hege og Preben er heldigvis ikke så langt unna, så de må nok belage seg på en hel del besøk fra meg det kommende året. Har også vært i bryllup på Finnsnes i sommer. Vakkert, virkelig vakkert.

Jeg kan skryte på meg at jeg har bada én gang i sommer, men var veldig lenge ute i vannet. Så man kan egentlig si at jeg har bada 4-5 ganger. 

Etter at Preben kunne fortelle at han har holdt seg røykfri i x antall dager, så slo konkurranseinnstinktet inn. Jeg har nå vært røykfri i åtte dager. Må si at det har nesten vært litt for lett, derfor er jeg nå plaget med tvangstanker av typen: "Hvis det er så lett å slutte og røyke, hvorfor slutte nå?" Har også begynt å glede meg til å legge meg, for når jeg drømmer så røyker jeg som ett svin. Fantastisk. 

Nå har jeg frihelg, og jeg vet da svarte hva jeg skal finne på. Blir for knapp tid til å dra til volda desverre. Hmpf! Skal i hvertfall svi av noen kroner etterpå. O'lykke!

Sitter og funderer på hva jeg skal gjøre til neste år. Vil studere mere! Så faren er stor for at jeg tar et årsstudium med drama eller noe språk. Har såååååå løøøøøst! 

Til slutt; ord til ettertanke:

 Glede er ikke moro. (Knut Hamsun)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar