mandag 12. april 2010

Æ har fått teken!

Ja, kjære dere. Jeg har fått teken. 

Fikk vidunderlige nyheter fra kjørelæreren min i dag. Jeg har 1 kjøretime igjen, før det skal takes fatt på langkjøring og glattkjøring. Ordrett fra kjørelærer: "Ja, Hilde. No har du fått teken på na kjøringa." Jeg som var så sikker på at dette gikk rett vest, men nei, absolutt ikke. Håhåhå! Snart har jeg lappen. Min tid som fotgjenger som kjefter på bilene er snart over!  Har bestemt meg for å begynne med samme type hjernevasking jeg driver med ift sunn livsstil for å komme skikkelig i gang med teorilesing. Glemte selvfølgelig at jeg kunne låne boka di, Helge, så jeg kjøpte en ny. Æsja!

Ellers så feirer jeg jubileum i dag. Har vært på den sunne linje i en uke nå. Kommer aldri til å vende tilbake til det usunne utyske jeg var før. Skjemmes skulle man, skjemmes! 

Fikk en liten ripe i lakken da jeg fikk brev om at jeg måtte betale en pen liten sum i restskatt. Er så typisk. Jeg har så vidt fått lønn, og har nesten ikke fått kjenne på følelsen av å ikke være raka fant, før de pengegriske folka krever å få halvparten av lønna. Å være et hardtarbeidende menneske suger noen ganger..

Og tuuuuuusen takk for påskehilsen Ingvar! Veldig koselig! :) (Fikk faktisk kortet i påska, men er ikke alltid den kjappeste som du vet.)

Ser veldig fram til Volda-weekend! Har ikke vært der siden januar, hvis man ser bort i fra en liten svipptur innom i påska da jeg var og kjente på døra.

Ja, bildet er feil vei og jeg er svært uheldig med klesvalget. 
Ikke heng dere opp i bagateller.

Ja, her står jeg med et misfornøyd drag over fjeset foran døren til Helge og Calle i Volda.



Ellers håper jeg at dere får en fortreffelig dag ute i solen (hvis dere er så heldige og har det). Skjer dåkker!

Ord til ettertanke:

Jeg ligger litt på latsiden. Etterpå skal jeg snu meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar