søndag 8. mars 2009

En hatt kan ha flere kanter..

Ja, så sitter jeg her med ansiktsmasken min da. Viktig å tilføre huden fuktighet. Viktig. Bachelor-dramaet er i gang, og det gjenspeiler seg på hybelen min. Jeg sier bare ett ord; KAOS. Tror min kjære mor hadde vært oppriktig skuffet over meg hvis hun hadde sett det. 

Før jeg går videre med min beretning, så vil jeg komme med et par strofer som kan synges med valgfri melodi:

Jeg er fyllesyk i dag! Hipp hurra! Hipp hurra!
Jeg er fyllesyk i dag! Hipp hurra! Hipp hurra!

Var, som du sikkert forstår, ute på livet i går. Var Urørt-konsert på stud.kroa i går, og det var sånn passe. Veien gikk fort videre etter konserten og alkoholinntaket ble større. Da jeg våkna alt for tidlig i morges var formen ganske så fin. Senere ut på dagen, da jeg plutselig husket antall enheter som ble inntatt, ble formen betraktelig verre. Kom også på at jeg snakka en del fransk i går. Ellers en ganske så festlig kveld. (Frontallapp-klapp)

Bachelorgruppa har vært på hyttetur denne uka. Stor suksess. Der gjorde vi alle obligatoriske hytte-ting slik som å spille spill, spise, drikke og gå på utedo. Vi jobbet også effektivt med bacheloren. I all effektiviteten kom vi også på navn på gruppa som ble "Frontalklappen". Merker at vi er på randen til å bli nerder. 

Også denne gangen vil jeg avslutte med noen velvalgte ord til ettertanke:

"Jeg vil at Brooklyn skal døpes kristent, men foreløpig vet jeg ikke hvilken religion." (David Beckham)





(Har forresten blitt hekta på "Flink" av deLillos.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar