lørdag 28. februar 2009

Har i den siste tiden blitt veldig ensporet, som vil si at jeg er i et konstant bachelor-modus. Har holdt på med forberedelser ekstremt lenge nå, og på tirsdag braker det løs. Herlig å tenke på at det er den siste skriftlige oppgaven jeg gjør (for denne gang). 

Så hva har man gjort det siste tiden? På grunn av konstant bachelor-modus driver jeg og innbiller meg at jeg ikke har et liv utenom, noe som jeg faktisk har hvis jeg tenker litt. (Hadde vært bedre å være i "konstant-gladløk-Sivert-modus" (veldig intern)) Jo, det viser seg at jeg er et sosialt vesen til tross for at jeg til tider nekter for det.

Ellers er jeg ekstremt skuffet over at "Twilight" ikke kommer ut på DVD før i slutten av april. Er vel bare jeg og en bønsj med fjortis-jenter som føler det sånn. Fjortis er heldigvis ingen alder, men en tilstand. 

Vil påskjønne Helge for at han ringte hele to ganger på et par dager sist helg. *klappe-klapp* Fikk fysisk vondt i sjalusi-muskelen da han fortalte at han skal til NYC til sommern igjen, men som det enestående mennesket jeg er så unner jeg han virkelig det. (enkelte ganger er jeg kvalmende uselvisk) *klappe-klapp for meg selv* 

Har akkurat ryddet i kaoset på hybeln. Rydding må til når man er skikkelig morgengretten og hiver klær i rundt seg fordi man ikke finner DEN genseren, som senere viser seg å være i skittentøyet. Æsj! Uansett, sitter å funderer på jeg skal ut i dag eller ei. Ender vel opp med å gå ut tenker jeg. Skal ærlig innrømme at jeg hater hele konseptet med å dusje og dalle seg opp kun for å se ut helt herja ut etter noen timer. Dette er et riuale jeg gjentar helg etter helg. 

Ellers vil jeg ønske mine medblogger en riktig god helg, og vil avslutte med et lite ordtak:

Fattig er den fugl som skiter i eget rede. (Færøysk ordtak)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar