lørdag 17. januar 2009

Den sunne linje, kino og sosialt samvær

Det er nå den 6. dagen i mitt nye og sunne liv. Og det har gått overraskende bra. Har ikke falt for fristelser en eneste gang. Kan faktisk meddele at jeg har vært i fysisk aktivitet hver dag. Tenk, hver dag. Er ekstremt stolt. 

De siste dagene har bestått i sosialt samvær med ymse mennesker. Var på kino i går og så Twilight. En av de bedre filmene jeg har sett den siste tiden, og et stort pluss at det var med maaange vakre mennesker. Tror jeg kunne ha blitt forelsket i en vampyr a la Twilight. Tidligere i uken så jeg Død Snø. Ble bare med siden den så og si har fått en kult-status her i Nord-Norge. Jau da, en del gode kommentarer, men har man sett en zombie-film har man sett alle. Og det at jeg ikke var overbegeistret, det ville ikke nordlendingene høre snakk om (så de valgte å ignorere meg). Snurt.

Fikk min fantastiske nye mobil i posten i går, så nå er vel livet så og si komplett. Noen mangler gjenstår, men det kommer med tiden. I kveld er det hæla i taket, og smurf i veggen, som de sier. Blir stas. Nesten som å få hedersprisen i en eller annen idrett. Det er jo stas det og. Ja, jeg liker å sammenligne meg selv med atleter, selv om jeg er den rake motsetning. 

Nå skal jeg prøve å samle krefter til å rydde litt i kaoset på min lille hybel. Ender vel opp med å se på en mindre bra serie på fjernsynet istedet. 


1 kommentar:

  1. Gratulerer med viljestyrke Hilde:D ta her e jo flotte saker ta!
    Og jeg vil ikke si at du er rake motsetningen til en atlet altså, det synes jeg nemlig var å ta i for hardt (akkurat slik du gjør på profilbildet)

    SvarSlett