tirsdag 20. januar 2009

Så var helgen over. Kan ikke si at jeg har lagt merke til det, siden vi har fri til fredag. Har etter lørdagens fyllekule prestert å snu døgnet fullstendig. Lørdagens fyllekule ja.. Satt på vors nede hos Robin sammen med enormt mange mennesker jeg aldri har sett før, og det er godt gjort her i Harstad. Sjangla oss ut på byen etterhvert, og det ble skoy. Rosa klarte nok en gang å overtale meg til å ta samboca-shots. Forbanna unge. Ellers gikk natta med til å være beruset. Kom hjem en gang i halv fem-fem tiden. 

Søndagen bestod i å stå opp for så å legge seg igjen. Dette gjentok seg x antall ganger. 

Den sunne linje er enda ikke brutt. Men jeg føler at det ikke går fort nok, så derfor investerte jeg i noe som heter "30 days" på helsekosten i dag. Hvis jeg bruker den skal jeg kunne miste en hel masse magefett (hurra!) og gå ned 1-2 størrelser (dobbelt hurra!). Dama på helsekosten klarte selvfølgelig å prakke på meg noen pellere som skal rense tarmene samtidig som man går på "30 days". Stiller meg litt skeptisk til det, men er kanskje verd et forsøk. 

Aner ikke hva jeg skal finne på i dagene framover. Jeg som vanligvis elsker å ha fri for så å fylle dagene med meningsløse aktiviteter som gir meg glede. Forslag mottas med takk. Nå begynner militærkarene å komme til byen, og det er masse pænt å se på. (grunnet stor militærøvelse) Og de blir her leeenge. Årets store begivenhet for damene i Harstad, og noen menn. ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar