tirsdag 13. januar 2009

Så var vi i gang..

Etter mye mas fra Hege har jeg endelig begynt å blogge. "Jeg savner at du blogger", sa Hege for knappe 6 timer siden. Dagen i dag starta heller dårlig. Våkna litt over 12 med en dundrende hodepine (kanskje ikke så rart når man har sovet i 12 timer). Humøret steg betraktelig da jeg tittet på telefonen og så meldingen fra Elin. Derfor bar det av sted ned til Harstad sentrum (populært kalt Auperlia) for å deretter tilbringe 4 timer på kafé sammen med Elin. Stas! 

Kan forresten meddele at jeg har begynt på den sunne linje, og nei- det er ikke et nyttårsforsett. Eller kanskje det er det, har bare utsatt det i ca. 6 år, om ikke mer. Tenke, tenke.. Tilbake til min innholdsrike dag. Trasket meg hjem i et helsikes snøvær etterhvert, bare for å snu i døren. Herlig. Så gikk turen ned til Robin for å snakke litt fagprat, og for å se de frustrerte fruene. Klarte først å knøvle meg hjem når klokka hadde passert godt over midnatt. Flaks at man har fri i morgen. 

Skal faktisk trene i morgen. Ja, du hørte rett. Trene. Skal bli spennende å se hvordan det går. Men nå er det natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar