onsdag 14. januar 2009

Fysisk fostring

Til deg som trodde jeg ikke kom til å gjennomføre treninga i dag, du tok feil. Jeg troppet opp tidlig, kun for å stå og vente i en evighet på Elin (bussen var forsinka, kan godta den). Da vi endelig ankom treningssenteret måtte jeg punge ut en femti-lapp på grunn av at jeg har mista det forrige medlemsbeviset. Æsj. 

Men nå kommer vi til det artige, det viser seg faktisk at jeg ikke er i så steike dårlig form som jeg trodde. Skal ærlig innrømme at det var et par ganger at jeg hadde mest lyst til å storme ut av treningssenteret for så å løpe bort på Sparkjøp og kjøpe en sjokolade. Heldigvis klarte jeg å unngå det. Jeg fullførte treninga, og har siden vært sporty og uforskammet.

Som kjent blir man litt sliten etter trening, så jeg gikk hjem etterpå. Der satte jeg meg godt til rette foran Mac'en for å sitte å teste meg selv på start.no, men ikke før jeg hadde fått begynt ble jeg påmint om at det var 5 minutter til jeg skulle møte Miriam. Så det ble som i går, det var bare å hive på seg jakka igjen og komme seg ut igjen. Jeg, Miriam og Marius gikk å handla litt på Rimi før vi gikk hjem til Miriam (som er et godt stykke) for å lage hjemmelaga pizza. Godt ja. 

Klarte for en gangs skyld å komme meg hjem til anstendig tid i dag (stolt). I morgen er det forelesning om tverrkulturell kommunikasjon. Har ingen forventninger til det, slik som en flittig student skal ha. Nå er det sløving foran TVn for alle penga. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar