mandag 26. januar 2009

Skjelving i nakke og alkohyler.

Nå sitter jeg her i tåka og prøver å skrive noen kloke ord. Har akkurat vært hos Miriam og fått massasje. Måtte ta en tur på grunn av skjelving i nakken, ja faktisk, skjelving. Viste seg at jeg er stiv som en stokk i ryggen og har x antall muskelknuter. Herlig, rett og slett herlig. 

Helgen har bestått i sosialt samvær med og uten alkohol. Lørdagen startet vakkert. Jeg og Silje gikk på formiddags-kino for å se Twilight for andre gang. Som balsam for sjelen. Etterpå gikk vi og spiste oss stapp mett på en av Harstads spisesteder. Så bar det hjem for å ikke gjøre en dritt. Etter hvert slo deg meg for andre gang at det tross alt var lørdag, og at det var et vors som ventet meg. Som vanlig kom jeg dit mye senere enn de andre, og måtte bare hive meg rundt for å prøve og holde følge med de andre. Så ble det foreslått at vi skulle ta en drikkelek, "Waterfall". Fantastisk ondskapsfull lek. Jeg trakk et kort slik at jeg fikk finne på en ny regel, hehe, og fikk alle til å si at "Hilde er pen" hver gang de skulle drikke. Alle ble selvfølgelig drita, så vi sjangla oss ned til Studentkroa for å fylle på med mer alkohol. Deretter bar det bort til Grand Bar, der jeg benyttet anledningen til å bruke løstennene jeg fikk til jul. Meget nyttig for å skremme bort eventuelle beilere. Bare synd at tennene falt ut hver gang jeg prøvde å snakke. Resten av natta er litt uklar.  

Søndag gikk med til å være kronisk trøtt. Fikk akutt lyst på Grandiosa, så jeg gikk gledelig bort til Joker. Angra etterpå. Viser seg at fyllesyke blir mer fremtredende ved fysisk aktivitet.

I dag hadde vi framlegg (populært kalt seminar) på skolen. Gikk helt greit, men jeg er sikker på at jeg så ut som et nervevrak på grunn av skjelvinga i nakken. 

Nå føler jeg meg passe mør-banka etter massasjen, så jeg tar kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar