torsdag 22. januar 2009

Etterlysning og eting.

Har gitt opp å prøve å snu døgnet tilbake igjen. Er ikke vits. I går kveld da jeg la meg tidlig ble jeg liggende å høre på to katter som sloss. Endte med at jeg stod opp igjen for så å glane på tv. Hvem hadde trodd at det går så mye bra på fjernsynet mitt på natta? Da jeg skulle ut å ta dagens første røyk kunne jeg med mine skarpe øyne se at det var masse blodspor i snøen. Det har tydelig gått hardt for seg i natt.

I går var jeg på besøk hos Anita. Der var det fullt kaos som vanlig. En baby var syk, og det endte med å dra til legevakta. I løpet av tiden jeg var hos Anita hadde jeg gått tom for strøm på mobilen, så da jeg endelig fikk tak i lader så kunne jeg se at en hel del hadde etterlyst meg. Ups. Skulle kanskje ha tatt meg tid til å svare på noen meldinger da jeg hadde strøm. 

Da jeg hadde kommet meg hjem, hadde jeg, Silje, Elin og Rosa NM i taco-eting. Å ja da, det gikk hardt for seg. Maten ble konsumert mens vi så Gossip Girl, derfor ble det ikke vekslet ett kløyva ord ved bordet (hvis man ser bort i fra typen: "send meg..."). Etterpå hadde jeg mest lyst til å kaste folk på dør, kun før å legge meg på senga i fosterstilling. Har ikke vært så mett på lenge. 

Og hvis noen lurte på om tarm-rensen funker, så ja, den gjør det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar